Thursday, March 1, 2012

RPH Minggu6


 

RPH Minggu 6 :7-11 Feb 2012


 

TARIKH 

6.2.2012

HARI 

Isnin

KELAS 

5MPV

MASA 

 

SUBJEK 

 

TAJUK 

CUTI UMUM

SUB-TAJUK 

 

HASIL P & P 

 

AKTIVITI 

 

ABM  

 

REFLEKSI 

 


 


 

TARIKH 

6.2.2012

HARI 

Isnin

KELAS 

4K8 

MASA 

 

SUBJEK 

 

TAJUK 

CUTI UMUM

SUB-TAJUK 

 

HASIL P & P 

 

AKTIVITI 

 

UNSUR PATRIOTISME

 

ABM

 

REFLEKSI 

 


 


 

TARIKH 

7.02.2012

HARI 

Selasa 

KELAS 

5K4 

MASA 

0705-0815 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

Kecergasan fizikal 

SUB-TAJUK 

kelenturan 

HASIL P & P 

Pelajar dapat:

  1. Psikomotor
  • Melakukan 5 jenis kelenturan dengan baik.
  1. Kognitif
  • Memahami betapa pentingnya aspek kelenturan sebelum melakukan aktiviti sukan.
  1. Afektif
  • Bekerjasama melakukan aktiviti kelenturan dengan sempurna dan betul.

AKTIVITI 

  1. Guru mengarahkan pelajar memanaskan badan dengan melakukan latihan fatlek.
  2. Guru membimbing pelajar melakukan 5 jenis kelenturan.

ABM  

wisel, skitel, jam randik 

REFLEKSI 

Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. 


 


 

TARIKH 

7.02.2012

HARI 

Selasa

KELAS 

4K8 

MASA 

1130-1240

SUBJEK 

Sejarah 

TAJUK 

Peningkatan Tamadun

SUB-TAJUK 

Latar belakang Tamadun Yunani, Rom, India dan China

HASIL P & P 

Pelajar dapat:

  1. Menyatakan latar belakang tamadun Yunani, Rom, India dan China dengan tepat.

AKTIVITI 

  1. Penerangan guru.
  2. Perbincangan kumpulan.
  3. Soal jawab

UNSUR PATRIOTISME 

Bekerjasama, semangat patriotik, semangat inkuari.

ABM  

buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4 

REFLEKSI 

Didapati kira-kira 70% pelajar dapat menyatakan latar belakang tamadun yang dipelajari dengan tepat. Latihan pengukuhan dalam bentuk soalan struktur diberikan sebagai pengukuhan.


 


 

TARIKH 

8.02.2012

HARI 

Rabu

KELAS 

5K8

MASA 

0815-0925

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

Kecergasan fizikal 

SUB-TAJUK 

kelenturan

HASIL P & P 

Pelajar dapat:

  1. Psikomotor
  • Melakukan 5 jenis kelenturan dengan baik.
  1. Kognitif
  • Memahami betapa pentingnya aspek kelenturan sebelum melakukan aktiviti sukan.
  1. Afektif
  • Bekerjasama melakukan aktiviti kelenturan dengan sempurna dan betul.

AKTIVITI 

  1. Guru mengarahkan pelajar memanaskan badan dengan melakukan latihan fatlek.
  2. Guru membimbing pelajar melakukan 5 jenis kelenturan.

ABM  

wisel, skitel, jam randik 

REFLEKSI 

Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul.


 


 

TARIKH 

8.02.2012

HARI 

Rabu

KELAS 

4K8

MASA 

1055-1205

SUBJEK 

Sejarah

TAJUK 

Peningkatan Tamadun

SUB-TAJUK 

Aspek peningkatan tamadun: Politik

HASIL P & P 

Pelajar dapat:

  1. Menyatakan ciri-ciri pemerintahan tamadun Yunani, Rom, Indus dan China dengan tepat.

AKTIVITI 

  1. Penerangan guru.
  2. Perbincangan kumpulan.
  3. Soal jawab

UNSUR PATRIOTISME

Bersatu dalam organisasi

ABM  

buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4

REFLEKSI 

Didapati kira-kira 70% pelajar dapat menguasai isi pelajaran yang disampaikan. Latihan pengukuhan dalam bentuk soalan struktur diberikan sebagai pengukuhan.


 


 

TARIKH 

9.2.2012

HARI 

Khamis 

KELAS 

4K1 

MASA 

0705-0815 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

Kecergasan fizikal 

SUB-TAJUK 

kelenturan 

HASIL P & P

Pelajar dapat:

  1. Psikomotor
  • Melakukan 5 jenis kelenturan dengan baik.
  1. Kognitif
  • Memahami betapa pentingnya aspek kelenturan sebelum melakukan aktiviti sukan.
  1. Afektif
  • Bekerjasama melakukan aktiviti kelenturan dengan sempurna dan betul.

AKTIVITI 

  1. Guru mengarahkan pelajar memanaskan badan dengan melakukan latihan fatlek.
  2. Guru membimbing pelajar melakukan 5 jenis kelenturan.

ABM  

wisel, skitel, jam randik 

REFLEKSI 

Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. 


 


 

TARIKH 

10.2.2012

HARI 

Jumaat 

KELAS 

5S5 

MASA 

0705-0815 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

Kecergasan fizikal 

SUB-TAJUK 

kelenturan 

HASIL P & P 

Pelajar dapat:

  1. Psikomotor
  • Melakukan 5 jenis kelenturan dengan baik.
  1. Kognitif
  • Memahami betapa pentingnya aspek kelenturan sebelum melakukan aktiviti sukan.
  1. Afektif
  • Bekerjasama melakukan aktiviti kelenturan dengan sempurna dan betul.

AKTIVITI 

  1. Guru mengarahkan pelajar memanaskan badan dengan melakukan latihan fatlek.
  2. Guru membimbing pelajar melakukan 5 jenis kelenturan.

ABM  

wisel, skitel, jam randik 

REFLEKSI 

Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. 


 


 

TARIKH 

11.2.2012

HARI 

Sabtu ganti (jadual Khamis)

KELAS 

4K1 

MASA 

0705-0815 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

Kecergasan fizikal

SUB-TAJUK 

kelenturan 

HASIL P & P 

Pelajar dapat:

  1. Psikomotor
  • Melakukan 5 jenis kelenturan dengan baik.
  1. Kognitif
  • Memahami betapa pentingnya aspek kelenturan sebelum melakukan aktiviti sukan.
  1. Afektif
  • Bekerjasama melakukan aktiviti kelenturan dengan sempurna dan betul.

AKTIVITI 

  1. Guru mengarahkan pelajar memanaskan badan dengan melakukan latihan fatlek.
  2. Guru membimbing pelajar melakukan 5 jenis kelenturan.

ABM  

wisel, skitel, jam randik 

REFLEKSI 

Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul.


 

No comments:

Post a Comment