RPH Minggu 7 :13-17 Feb 2012 |
TARIKH | 13.2.2012 |
HARI | Isnin |
KELAS | 5MPV |
MASA | 0815-0925 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik. |
REFLEKSI | Pelajar dapat memperlajari asas-asas kelenturan dan kepentingannya. |
TARIKH | 13.2.2012 |
HARI | Isnin |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1055-1205 |
SUBJEK | Sejarah |
TAJUK | Peningkatan Tamadun |
SUB-TAJUK | Aspek peningkatan tamadun: Politik |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
UNSUR PATRIOTISME | Bersatu dalam organisasi |
ABM | buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4 |
REFLEKSI | Didapati kira-kira 70% pelajar dapat menguasai isi pelajaran yang disampaikan. Latihan pengukuhan dalam bentuk soalan struktur diberikan sebagai pengukuhan. |
TARIKH | 14.02.2012 |
HARI | Selasa |
KELAS | 5K4 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
TARIKH | 14.02.2012 |
HARI | Selasa |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1130-1240 |
SUBJEK | Sejarah |
TAJUK | Peningkatan Tamadun |
SUB-TAJUK | Aspek peningkatan tamadun: Ekonomi |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
UNSUR PATRIOTISME | Berusaha dengan gigih, bersemangat waja |
ABM | buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4 |
REFLEKSI | Didapati kira-kira 70% pelajar dapat menguasai isi pelajaran yang disampaikan. Latihan pengukuhan dalam bentuk soalan struktur diberikan sebagai pengukuhan. |
TARIKH | 15.02.2012 |
HARI | Rabu |
KELAS | 5K8 |
MASA | 0815-0925 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
TARIKH | 15.02.2012 |
HARI | Rabu |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1055-1205 |
SUBJEK | Sejarah |
TAJUK | Peningkatan Tamadun |
SUB-TAJUK | Aspek peningkatan tamadun: Sosial: Pendidikan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
UNSUR PATRIOTISME | Bersama membina kegemilangan negara |
ABM | buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4 |
REFLEKSI | Didapati kira-kira 70% pelajar dapat menguasai isi pelajaran yang disampaikan. Latihan pengukuhan dalam bentuk soalan struktur diberikan sebagai pengukuhan. |
TARIKH | 16.2.2012 |
HARI | Khamis |
KELAS | 4K1 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
TARIKH | 17.2.2012 |
HARI | Jumaat |
KELAS | 5S5 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
No comments:
Post a Comment