RPH Minggu 3 : 16-20 Jan 2012 |
TARIKH | 16.01.2012 |
HARI | Isnin |
KELAS | 5MPV |
MASA | 0815-0925 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
TARIKH | 16.01.2012 |
HARI | Isnin |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1055-1130 |
SUBJEK | Sejarah |
TAJUK | Kemunculan Tamadun Awal Manusia |
SUB-TAJUK | Ciri-ciri tamadun |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
UNSUR PATRIOTISME | Bekerjasama, semangat patriotik, semangat inkuari. |
ABM | buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4 |
REFLEKSI | Pelajar dapat memberikan makna tamadun dengan tepat. |
TARIKH | 17.01.2012 |
HARI | Selasa |
KELAS | 5K4 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
TARIKH | 17.01.2012 |
HARI | Selasa |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1130-1240 |
SUBJEK | Sejarah |
TAJUK | Kemunculan Tamadun Awal Manusia |
SUB-TAJUK | Tamadun |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
UNSUR PATRIOTISME | Bekerjasama, semangat patriotik, semangat inkuari |
ABM | buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4 |
REFLEKSI | Pelajar dapat memberikan menyenaraikan 5 daripada 6 ciri-ciri tamadun. |
TARIKH | 18.01.2012 |
HARI | Rabu |
KELAS | 5K8 |
MASA | 0815-0925 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
TARIKH | 18.01.2012 |
HARI | Rabu |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1055-1205 |
SUBJEK | Sejarah |
TAJUK | Proses pembentukan tamadun |
SUB-TAJUK | Tamadun Mesopotamia |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
UNSUR PATRIOTISME | Bersatu dalam organisasi |
ABM | buku rujukan sejarah SPM, Buku Teks sejarah tingkatan 4 |
REFLEKSI | Didapati kira-kira 70% pelajar dapat menerangkan tentang tamadun Mesopotamia. Pelajar juga dapat mengaitkan corak kehidupan masyarakat neolitik yang tinggal menetap memberi kesan kepada pertumbuhan tamadun awal manusia. Latihan pengukuhan dalam bentuk soalan struktur diberikan sebagai pengukuhan. |
TARIKH | 19.01.2012 |
HARI | Khamis |
KELAS | 4K1 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
TARIKH | 20.01.2012 |
HARI | Jumaat |
KELAS | 5S5 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan fizikal |
SUB-TAJUK | kelenturan |
HASIL P & P | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI |
|
ABM | wisel, skitel, jam randik |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan kelenturan dan melakukan aktiviti kelenturan dengan betul. |
Cikgu,
ReplyDeleteRPH untuk Minggu 1-3 serta RPT 2012 disemak dan didapati lengkap dan kemaskini.
Teruskan usaha murni anda.
Happy teaching and have a nice day!