Sunday, April 18, 2010

RPH Minggu 10

RPH MINGGU 10 :8-12 Mac 2010 (PETANG)

TARIKH 

8.3.2010

HARI 

Isnin 

KELAS 

4K3 

MASA 

0945-1040

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

TIADA P & P

MENJADI KETUA HAKIM LOMPAT KIJANG (ACARA YANG DI AWALKAN)

OBJEKTIF 

AKTIVITI 

BSPP 

REFLEKSI 


 


 


 

KELAS


 

TARIKH


 

HARI


 

MASA

6AK3


 

8.3.2010


 

Isnin


 

1130-1240

TAJUK


 

SUB-TAJUK


 

OBJEKTIF


 

Pemerintahan dan Pentadbiran Zaman NAbi Muhammad SAW


 

Kepimpinan Nabi Muhammad


 

Pelajar dapat:

  1. Menyatakan 5 ciri-ciri kepimpinan zaman Nabi Muhammad SAW

AKTIVITI


 


 

Perbincangan kumpulan

Sumbangsaran

Penerangan

Soal jawab

CATATAN / REFLEKSI 

Dipapati kira-kira hampir 85% pelajar dapat memberikan isi yang tepat tentang tajuk yang dipelajari.


 


 


 

TARIKH 

9.03.2010

HARI 

selasa 

KELAS 

4K8 

MASA 

1205-1240

SUBJEK 

PBM 

TAJUK 

TIADA P & P

MENJADI KETUA HAKIM LOMPAT KIJANG (ACARA YANG DI AWALKAN)

OBJEKTIF 

AKTIVITI 

BSPP 

REFLEKSI 


 


 


 

TARIKH 

10.03.2010

HARI 

Rabu

KELAS 

4K5

MASA 

 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

TIADA P & P

SUKAN SEKOLAH

OBJEKTIF 

AKTIVITI 

BSPP 

REFLEKSI 


 


 


 

TARIKH 

10.03.2010

HARI 

Rabu

KELAS 

4S3

MASA 

 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

TIADA P & P

SUKAN SEKOLAH

OBJEKTIF 

AKTIVITI 

BSPP 

REFLEKSI 


 


 


 

TARIKH 

11.03.2010

HARI 

Khamis

KELAS 

4K6

MASA 

 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

TIADA P & P

SUKAN SEKOLAH

OBJEKTIF 

AKTIVITI 

BSPP 

REFLEKSI 


 


 


 

KELAS


 

TARIKH


 

HARI


 

MASA

6AK3


 

11.03.2010


 

Khamis


 

TAJUK


 

SUB-TAJUK


 

OBJEKTIF


 


 


 


 


 


 


 


 

TIADA P & P

SUKAN SEKOLAH

AKTIVITI


 


 

CATATAN / REFLEKSI


 


 


 

TARIKH 

12.03.2010

HARI 

Jumaat

KELAS 

5K1 

MASA 

 

SUBJEK 

PJK 

TAJUK 

TIADA P & P

SUKAN SEKOLAH

OBJEKTIF 

AKTIVITI 

BSPP 

REFLEKSI 


 


 


 

TARIKH 

12.03.2010

HARI 

Jumaat

KELAS 

4K8 

MASA 

 

SUBJEK 

PBM 

TAJUK 

TIADA P & P

SUKAN SEKOLAH

OBJEKTIF 

AKTIVITI 

BSPP 

REFLEKSI 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

No comments:

Post a Comment