RPH MINGGU 8:1-5 Mac 2010 ( SESI PETANG)
TARIKH | 1.3.2010 |
HARI | Isnin |
KELAS | 4K3 |
MASA | |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | TIADA P & P LATIHAN INTENSIF ATTLIT SEKOLAH |
OBJEKTIF | |
AKTIVITI | |
BSPP | |
REFLEKSI |
KELAS
TARIKH
HARI
MASA | 6AK3
1.3.2010
Isnin |
TAJUK
SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| Pemerintahan dan Pentadbiran
Pemerintahan dan Pentadbiran Zaman NAbi Muhammad SAW.
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
| Perbincangan kumpulan Sumbangsaran Penerangan Soal jawab |
CATATAN / REFLEKSI | Dipapati kira-kira hampir 85% pelajar dapat memberikan isi yang tepat tentang tajuk yang dipelajari. |
TARIKH | 2.03.2010 |
HARI | selasa |
KELAS | 4K8 |
MASA | |
SUBJEK | PBM |
TAJUK | Membaca |
OBJEKTIF | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Penerangan, latihan |
BSPP | Bahan fotokopi |
REFLEKSI | Hanya 4 orang sahaja pelajar tidak dapat membaca dengan betul. |
TARIKH | 3.03.2010 |
HARI | Rabu |
KELAS | 4K5 |
MASA | |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | TIADA P & P LATIHAN INTENSIF ATTLIT SEKOLAH |
OBJEKTIF | |
AKTIVITI | |
BSPP | |
REFLEKSI |
TARIKH | 3.03.2010 |
HARI | Rabu |
KELAS | 4S3 |
MASA | |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | TIADA P & P LATIHAN INTENSIF ATTLIT SEKOLAH |
OBJEKTIF | |
AKTIVITI | |
BSPP | |
REFLEKSI |
TARIKH | 4.03.2010 |
HARI | Khamis |
KELAS | 4K6 |
MASA | |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | TIADA P & P LATIHAN INTENSIF ATTLIT SEKOLAH |
OBJEKTIF | |
AKTIVITI | |
BSPP | |
REFLEKSI |
KELAS
TARIKH
HARI
MASA | 6AK3
4.03.2010
Khamis
|
TAJUK
SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| Masyarakat Islam Eropah
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
| Perbincangan dalam bentuk kumpulan Pembentangan wakil kumpulan Soal jawab Penerangan |
CATATAN / REFLEKSI | Dipapati kira-kira hampir 85% pelajar dapat memberikan isi pelajaran dengan tepat tentang tajuk yang dipelajari. |
TARIKH | 5.03.2010 |
HARI | Jumaat |
KELAS | 5K1 |
MASA | |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | TIADA P & P LATIHAN INTENSIF ATTLIT SEKOLAH |
OBJEKTIF | |
AKTIVITI | |
BSPP | |
REFLEKSI |
TARIKH | 5.03.2010 |
HARI | Jumaat |
KELAS | 4K8 |
MASA | |
SUBJEK | PBM |
TAJUK | TIADA P & P LATIHAN INTENSIF ATTLIT SEKOLAH |
OBJEKTIF | |
AKTIVITI | |
BSPP | |
REFLEKSI |
No comments:
Post a Comment