RPH MINGGU 3 : 18-22 Januari 2010
TARIKH | 18.01.2010 |
HARI | Isnin |
KELAS | 4K3 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan Fizikal: Daya Tahan Kardiovaskular |
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI | Perbincangan, penerangan, soal-jawab |
BSPP | Buku teks, bahan multimedia (dari CD) |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan menjaga kesihatan yang melibatkan daya tahan kordiovaskular |
KELAS
TARIKH
HARI
MASA | 6AK3
18.01.2010
Isnin
1130-1240 |
TAJUK
SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| Tema 1: Manusia dan Masyarakat Jahiliah
Asal usul kejadian manusia
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
| Perbincangan Sumbangsaran Penerangan |
CATATAN / REFLEKSI | Dipapati kira-kira hampir 85% pelajar dapat memberikan respon yang tepat tentang tajuk yang dipelajari. |
TARIKH | 19.01.2010 |
HARI | selasa |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1205-1240 |
SUBJEK | PBM |
TAJUK | Mengenali huruf |
OBJEKTIF | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Ppenerangan |
BSPP | Bahan fotokopi |
REFLEKSI | Pelajar dapat mengenali dan menyebut huruf abjab dengan betul. |
TARIKH | 20.01.2010 |
HARI | Rabu |
KELAS | 4K5 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan Fizikal: Daya Tahan Kardiovaskular |
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI | Perbincangan, penerangan, soal-jawab |
BSPP | Buku teks, bahan multimedia (dari CD) |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan menjaga kesihatan yang melibatkan daya tahan kordiovaskular |
TARIKH | 20.01.2010 |
HARI | Rabu |
KELAS | 4S3 |
MASA | 0815-0925 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan Fizikal: Daya Tahan Kardiovaskular |
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI | Perbincangan, penerangan, soal-jawab |
BSPP | Buku teks, bahan multimedia (dari CD) |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan menjaga kesihatan yang melibatkan daya tahan kordiovaskular |
TARIKH | 21.01.2010 |
HARI | Khamis |
KELAS | 4K6 |
MASA | 0815-0925 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan Fizikal: Daya Tahan Kardiovaskular |
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI | Perbincangan, penerangan, soal-jawab |
BSPP | Buku teks, bahan multimedia (dari CD) |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan menjaga kesihatan yang melibatkan daya tahan kordiovaskular |
KELAS
TARIKH
HARI
MASA | 6AK3
21.01.2010
Khamis
1055-1205 |
TAJUK
SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| Tema 1: Manusia dan Masyarakat Jahiliah
Manusia dan Masyarakat Jahiliah
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
| Perbincangan dalam bentuk kumpulan Sumbangsaran Penerangan |
CATATAN / REFLEKSI | Dipapati kira-kira hampir 85% pelajar dapat memberikan respon yang tepat tentang tajuk yang dipelajari. |
TARIKH | 22.01.2010 |
HARI | Jumaat |
KELAS | 5K1 |
MASA | 0705-0815 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan Fizikal: Daya Tahan Kardiovaskular |
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI | Perbincangan, penerangan, soal-jawab |
BSPP | Buku teks, bahan multimedia (dari CD) |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan menjaga kesihatan yang melibatkan daya tahan kordiovaskular |
TARIKH | 22.01.2010 |
HARI | Jumaat |
KELAS | 4K8 |
MASA | 1040-1140 |
SUBJEK | PBM |
TAJUK | Mengenali huruf Vokal dan Konsonan |
OBJEKTIF | Pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Penerangan |
BSPP | Bahan fotokopi |
REFLEKSI | Pelajar dapat mengenali dan menyebut huruf abjab dengan betul. |
TARIKH | 23.01.2010 |
HARI | Sabtu (jadual hari Khamis) |
KELAS | 4K6 |
MASA | 0815-0925 |
SUBJEK | PJK |
TAJUK | Kecergasan Fizikal: Daya Tahan Kardiovaskular |
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI | Perbincangan, penerangan, soal-jawab |
BSPP | Buku teks, bahan multimedia (dari CD) |
REFLEKSI | Pelajar dapat memahami kepentingan menjaga kesihatan yang melibatkan daya tahan kordiovaskular |
KELAS
TARIKH
HARI
MASA | 6AK3
23.01.2010
Sabtu (jadual hari Khamis)
1055-1205 |
TAJUK
SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| Tema 1: Manusia dan Masyarakat
Pembinaan Masyarakat Islam di Makkah
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
| Perbincangan dalam bentuk kumpulan Sumbangsaran Penerangan |
CATATAN / REFLEKSI | Dipapati kira-kira hampir 85% pelajar dapat menerangkan isi pelajaran yang disampaikan dengan betul. |
Tahniah! RPH yang lengkap dan teratur.
ReplyDelete